Ahad, 12 November 2017

Ezigrow..baja tanpa bahan kimia

BAJA EZIGROW - BAJA SUBUR & BAJA BUAH BERGANDA- GANDA

* Menggandakan Hasil Tanaman
* Sangat berkesan, 70% up
* Murah & Jimat
* Selamat & Mesra Alam

Rahsia “Buah Berganda” kini terbongkar

Baja Foliar adalah satu bahan terlarut yang disembur dalam bentuk
cecair. Baja Foliar yang disembur pada daun akan menembusi kedalam
daun melalui sel epidermis dan stomata lalu meningkatkan aktiviti
fotosintesis dan respirasi sel dalam masa satu jam. Sekiranya
dibandingkan kesan baja foliar dengan baja tanah, baja foliar lebih
berkesan kerana menggiatkan “electrogenic pump” kedalam sel-sel
tumbuhan.

Ezigrow adalah satu baja foliar yang dirumus khas untuk tanaman
beriklim tropika supaya boleh meningkatkan hasil serta kualiti
tanaman. Ia mengandungi unsur-unsur seimbang seperti nutrient dan
pengawal tumbesaran untuk meningkatkan pertumbuhan dan pembentukan
buah. Ezigrow sesuai digunakan diperingkat pembungaan dan pembuahan
untuk tanaman seperti padi, tanaman jangka masa panjang, bunga-bungaan
dan sayur-sayuran.

KESAN BAJA EZIGROW
* Kualiti dan kuantiti buah tinggi
* Buah cantik (hitam / merah berkilat), berat dan perahan tinggi
* Hasil sama atau lebih jika hanya guna baja kimia
* Daun hijau berkilau
* Daun pelepah lembut, senang dipotong
* Kos pembajaan …. Murah
* Meneutralkan semula tanah
Mengembalikan dan mengimbangi nutrient tanah

PERBANDINGAN EZIGROW & BAJA KIMIA

Perbandingan EZIGROW
Kos Sangat jimat
Kandungan Nutrien Lengkap & Seimbang (Makro & Mikro)
Kadar Serapan Cepat & Berkesan
Serapan melalui Akar, batang & Daun
Masa Pembajaan Flexible (Pagi / Petang)
Kesan Jangka Panjang Neutralkan, imbangi & baiki struktur & nutrient tanah
Buruh Sedikit
Unsur pengawal tumbesaran Ada
Unsur tambahan Ada – Asid humik (penyembuhan tumbuhan)

Perbandingan Baja Kimia
Kos Mahal (ikut pasaran)
Kandungan Nutrien Tak Lengkap (Makro)
Kadar Serapan Lambat
Serapan melalui Akar
Masa Pembajaan Ikut Cuaca
Kesan Jangka Panjang Merosakkan struktur & nutrient tanah
Buruh Banyak
Unsur pengawal tumbesaran Tiada
Unsur tambahan Tiada

Kandungan Ezigrow (mg/ Liter)

Nitrogen 20,000
Fosforus 12,000
Kalium 45,000
Magnesium 5,000
Kalsium 2,500
Humik Asid 5,000
Pengawal Tumbesaran 1,000
Besi 400
Manganese 300
Tembaga 400
Zink 400
Boron 250
Molybdenum 5
Ph (Kadar Keasidan) 6.1

#ProjekStg
Sambil guna jana pendapatan
Hadisah And Ghani
0196424825

Khamis, 9 November 2017

ProjekStg..Mampu hidup senang

Kerjaya sebagai usahawan Hai-O Marketing yang merupakan suatu perniagaan berterusan. Pihak syarikat telah merangka satu strategi pemasaran jangka panjang agar kita dapat mengembangkan potensi, mencapai pelbagai faedah dan ganjaran yang telah disedia oleh syarikat.

5 ciri ISTIMEWA Pelan Pemasaran Hai-O Marketing :

1. Adil dan saksama
2. Praktikal
3. Sistem markah timbunan
4. Berkongsi keuntungan
5. Menuju ke arah wawasan

Dibawah Pelan Pemasaran Hai-O telah mengagihkan sebanyak 67%  dari jumlah BV syarikat sebagai bonus dan juga manfaat-manfaat lain untuk dinikmati oleh  rakan kongsi.

1. Keuntungan Runcit                 10 - 20%
2. Bonus Prestasi                        41%
3. Bonus perkembangan SM      15%
4. Tabung kereta                         03%
5. Bonus Pemisahan CDM         03%
6. Bonus Projek Wawasan         05%
                       
                                  Jumlah     67%


Semua barangan mempunyai 2 jenis mata ganjaran, yang berlainan :
Mata peribadi terkumpul untuk kiraan mata (PV) dan satu mata nilai bonus (BV). Untuk meringkaskan Pelan Perniagaan ini, nilai PV dan BV dalam contoh kita diandaikan sama.

Syarat bagi mendapatkan bonus:
Rakan kongsi mesti memperolehi sebanyak 100BV untuk menikmati Bonus Peribadi.

Keuntungan Asas Rakan Kongsi :

1. Keuntungan runcit : 10% -20%
Bila seorang rakan kongsi Hai O menjual barangan Hai-O kepada pelanggannya, faedah pertama yang diperolehinya adalah  keuntungan runcit sebanyak 10%- 20%.

Contohnya :
Hai o clorella
Harga Pelanggan (CP)                   RM69.60
Harga rakan kongsi (DP)                RM58.00
Untung runcit                                  RM11.60
% keuntungan     20%


2. Bonus prestasi : 3% - 41%
Bonus prestasi merupakan bonus pencapaian kumpulan. Kenaikan pangkat berdasarkan jualan timbunan hasil kumpulan. ( TAPV ) = Total Accumulated Personal Value

Jadual bonus prestasi atau lebih senang dipanggil share:

Pangkat/Share                                TAPV                           Bonus (%)
Crown Diamond Manager (CDM)     2,000,000.00                  41%
Double Diamond Manager (DDM)   720,000.00                      36%
Diamond Sales Manager (DSM)     180,000.00                       31%
Senior Sales manager (SSM)          60,000.00                        26%
Sales Manager (SM)                        20,000.00                        21%


Syarat Kelayakan :
Untuk dinaikkan pangkat kepada SM, jika tiada menaja rakan kongsi, anda pun boleh naik pangkat ke SM jika belian terkumpul anda mencecah RM20.000.00. Tak kisah berapa lama anda masa untuk anda mencapai belian RM20,000.00 . Jika anda mendapat belian terkumpul RM20,000.00 selepas 5 tahun, maknanya anda akan dinaikkan pangkat selepas 5 tahun. Jika anda mengajak kawan-kawan untuk menjadi rakan kongsi, segala belian anda dan kawan-kawan anda akan dikira untuk anda dinaikkan pangkat kepada SM. Jika anda ada 10 orang rakan kongsi dan setiap seorang berbelanja RM200, selepas sepuluh bulan, anda akan berjaya mengumpul belian kumpulan sebanyak RM20,000.00.

Untuk dinaikkan ke pangkat SSM, anda memerlukan sekurang-kurangnya seorang rakan kongsi anda mencapai SM. Maknanya, pelan pemasaran ini memerlukan kumpulan bekerjasama. Semua ahli saling memerlukan.

Untuk dinaikkan ke pangkat DSM, anda memerlukan sekurang-kurangnya seorang rakan kongsi anda yang berpangkat SSM.

Untuk dinaikkan ke pangkat DDM, anda memerlukan sekurang-kurangnya seorang rakan kongsi anda mendapat pangkat DSM.

#ProjekStg
Kak dishah
Call...0196424825



Selasa, 24 Oktober 2017

Shampoo Marine Essence

As'salam.

Memang terbaikkk..
Selalunya akak tengok dan dengar ja..
Tapi kali ni akak yang guna sendiri!
Fuhhh...memang tak nak dah shampoo yang lain dik non!
Rambut lembut
Senang nak sikat
Masa guna rambut tak gugur
Kulit kepala tak gatal dah
Wangi 1 bilik air..

www.wasap.my/60196424825




Ahad, 22 Oktober 2017

ProjekSTG..Bisnes paling mudah

Bismillah.

Di sini langkah bermula..
Peluang dan ruang masih terbuka luas..
Ramai dah yang berjaya..
Kenapa kita tak rebut peluang yang masih ada?
Pesan sifu...jangan malu untuk bermula
Jom sama2 kita mulakan..

0196424825
Hadisah Abd Ghani
#ProjekSTG

Selasa, 17 Oktober 2017

SISTEM E-RELOAD SMARTPAS






PELUANG JANA PENDAPATAN DENGAN SMARTPAS RELOAD SYSTEM


* Modal sekali untung berkali-kali

*Tak perlu kedai

* Tak perlu lesen

* Tak perlu keluar rumah

* Tak jual untung, korang jual lagi untung

* Guna sendiri Untung, Member Price.

*Bantuan Latihan Percuma

* Tidak berkonsep MLM. Pendaftaran pelanggan sebagai Ejen anda atau Ejen Syarikat.

*Pelbagai ganjaran diberikan jika anda aktif

Berminat..
Whatsap...0196424825

Selasa, 16 Mei 2017

SMARTPAS SIMKADKU


Apa Itu Smart Pas?
Smart PAS adalah *simkad prepaid*. Merupakan produk di bawah jabatan bendahari PAS pusat bekerjsama dengan RPL & IMBE System Sdn. Bhd untuk menjalankan operasi SMARTPAS.

Memiliki aplikasi  kontemporari, yang dibangunkan oleh profesional PAS yang sesuai dengan matlamat utama PAS.

*MATLAMAT SMART PAS*

Membangunkan sebuah komuniti PAS, memberi manfaat secara lansung kepada kepimpinan dan ahli PAS dalam urusan parti secara mudah, sekaligus menjana sumber ekonomi kepada PAS dan ahlinya

*VISI*

1. Sebagai medium Infaq terus oleh ahli PAS melalui setiap belian nilai topup tanpa mengurangkan nilai topup pengguna.
2. Membuka peluang kepada ahli PAS untuk menjadi usahawan SMARTPAS, dengan menjadi agen berdaftar.

*MISI*

1. Pengukuhan ukhwah islamiah sesama ahli
2. Pemerkasaan ekonomi ummah
3. Pemangkin gerakan rencana PAS secara sistematik dan pantas
4. Pengumpulan dana untuk misi islamiah PAS.
5. Capaian maklumat secara terus dari parti.

Smart pas didirikan supaya ahli PAS boleh menyumbang terus ke parti sambil guna hp tanpa mengurangkan nilai topup setiap kali topup

Kalau selama ni ahli PAS guna pelbagai jenis teclo.
Setiap kali mereka topup ke telco tersebut 1 sen pun tidak masuk ke tabung jemaah

Berbeza pada kali ni.
Hasil inovasi yg luar biasa daripada pakar dalam PAS berjaya mendirikan smart PAS.

setiap kali user SP (smart PAS) topup. Maka pecahan komisyen dari nilai topup mereka seperti berikut.
5 % akan masuk ke PAS Pusat
4% akan masuk ke PAS Kawasan
6% akan masuk ke agen

Untuk maklumat lanjut boleh hubungi..
0196424825

Jumaat, 21 April 2017

KANSER..KLINCELL ADALAH PENAWAR MUJARAB

TUMBUHAN AJAIB KAWAL GULA

Daun rerama tumbuhan ajaib. Ajaib bukan kerana ini tumbuhan dari dunia bunian. Ajaib bukan juga kerana tumbuhan ini ada magik.
.
Daun rerama ini ajaib kerana respon yang kami terima. Fenomena!
.

Jus Daun Rerama KlinCell kini menjadi fenomena. Tidak perlu lagi merebus daun rerama bagi mendapat khasiatnya. Dengan KlinCell, hanya perlu Buka, Tuang dan Minum!

Ya! Anda mungkin memerlukan Jus Daun Rerama KlinCell jika mengalami:

Paras gula (Glukosa) meningkat mendadak
Sering rasa dahaga dan kerap kencing pada waktu malam
Berat badan turun mendadak
Sering berasa lapar
Penglihatan kabur
Luka lambat sembuh
Badan keletihan
Kaki atau tangan mudah terasa kebas dan sakit
Kulit merengsa

=====================
.
Banyak suplemen kat luar sana yang diperbuat daripada bahan bukan semulajadi.
.
BETUL! Tak dinafikan, inilah dilema semua org. Kalau boleh nak yg semulajadi. Tak nak yg ada bahan tak semulajadi. Ha, baguslah tu, KlinCell adalah pilihan yg tepat!
.
KlinCell ni adalah produk ekstrak asli Daun Rerama pertama di Malaysia yg juga menggabungkan khasiat dari bahan aktif seperti Delima, Durian Belanda, Aprikot, Madu dan banyak lagi
.
Produk ni mendapat pengkelasan di bwh kategori Interfasa Makanan-Ubat (FDI), Biro Pengawalan Famaseutikal Kebangsaan (BPFK), KKM. No. Siri permohonan 310516/04/083.
.
100 peratus BOTANI! Tiada bahan KIMIA. Tiada LEMAK. Tiada GULA. Tiada KOLESTEROL!
.
Dan baru-baru ni KlinCell telah memperolehi sijil ujian makmal bagi memastikan produk ini bebas bahan-bahan terlarang.

Berminat?
Call/whatsap 0196424825
Hadisahghani
Selangor.